Už od roku 1993 přináší společnost Labeta do domácností tradiční české výrobky na zavařování, pečení a vaření. Svou zavedenou pozici na trhu si udržuje díky stabilní kvalitě produktů i neustálému zdokonalování a inovacím. Ty se ovšem netýkají jen nabídky sortimentu, ale také celkové vizuální prezentace. Proto se společnost Labeta rozhodla změnit svou tvář tak, aby odpovídala nejmodernějším trendům a zároveň zůstala věrná své tradici.

„Díky dobré volbě agentury, kterou důvěrně známe z jiných projektů, jsme byli otevřeni velkým změnám. A ty přišly. Nejdříve bylo třeba zmodernizovat původní design loga, které mělo řadu odlesků, přechodů, barevných kontur, nepřesné byly i tvary elipsy. Běžný spotřebitel by měl nyní z vyčištěného loga cítit více současnosti a ženskosti. Nicméně změny byly navrženy citlivě, aby zákazník značku stále rozpoznal. Dále to byly obaly. Nový obal má za úkol vyzdvihnout náš český původ, za druhé udělat spotřebiteli pořádek v produktových řadách. Například výrobky z řady „vaření“ mají červenou barvu, výrobky z řady „bio“ zelenou, z řady „pečení“ oranžovou a tak dále. Další výraznou změnou oproti původním obalům je, že na titulní straně obalů říkáme, co spotřebiteli koupí výrobku přinášíme - hotovou večeři do 5 minut, zda je třeba přidat už jen vodu, kolik obsahuje koření nebo zda jsou uvnitř čokoládové kousky. Což je nezbytné, protože obal zajišťuje těsný kontakt se spotřebitelem a správné informace na něm jsou klíčové. A čím jsou podány stručněji a přehledněji, tím lépe v nákupním rozhodování uspějeme. Náš zákazník se ale nemusí obávat, nové obaly přijdou na pulty obchodů postupně a nenásilně, budeme převlékat produkt po produktu, aby si měl možnost na tuto změnu zvyknout,“ komentuje Petra Mikesková, vedoucí marketingu v Labetě.
 
Za celým projektem zdařilého redesignu stojí silný vizuální koncept agentury Cream Prague v čele s kreativním ředitelem Davidem Bradou, který vsadil na aktuální grafické trendy v oblasti designu obalů a zároveň respektoval reputaci tradičního českého výrobce. „Důležitá pro nás byla zejména srozumitelnost pro zákazníka a odlišení se od konkurence, proto jsme jako dominantní barvu zvolili bílou, v kombinaci s pastelovými barvami a hravými texturami, které od sebe odlišují jednotlivé produktové řady. Zákazník tak na první pohled vidí, jestli se jedná o řadu bio, bez lepku, výrobek na vaření, pečení, zavařování apod.,“ vysvětluje strategii David Brada.

Nezbytný je také důraz na český původ a klíčové vlastnosti produktu. Díky krátkým popiskům na titulní straně obalu spotřebitel okamžitě dostane informaci, jakou přidanou hodnotu výrobek má a užitečné údaje, které pomohou s výběrem. „Nová podoba obalů vystupuje z řady konkurenčních výrobků a zjednodušuje orientaci v sortimentu produktů Labeta. Nabídka má jasně sjednocenou koncepci a je vidět hned na první pohled. Moderní uspěchaná doba a řada barevných impulsů a výrazných sdělení působících na zákazníka neposkytuje prostor pro důkladnou analýzu produktů ani při nákupech. Atraktivní a aktuální design v kombinaci se stručnými a přehlednými informacemi na obalu urychlí proces nakupování, což ocení tradiční i moderní spotřebitelé,“ doplňuje Ing. Jaromír Poňuchálek, vedoucí obchodu v Labetě.

Labeta - tradiční český výrobce z Polabí
Labeta je tu pro všechny, kteří poctivě zpracovávají ovoce do džemů, marmelád, želé a ovocných šťáv. Také pro ty, kteří potřebují mít raz dva navařeno. Labeta je již 25 let synonymem tradičního českého zavařování, pečení a vaření ve výtečné kvalitě. Labeta je vaše jistota v kuchyni – usnadňuje práci a šetří čas. Labeta, raz dva navařeno.

Reklama