Mnoho z vás už má jistě zkušenosti s prodejem přes internet, ale doba jde stále kupředu a nejlépe prodáte, když pořídíte opravdu dobrou fotku. Ovšem je potřeba si dát na pár věcí pozor, a tak vám poradíme, jak na to! V redakci třídíme šatníky a procházíme své byty, abychom vyřadily něco, co zkusíme prodat přes oblíbenou aplikaci letgo.

5 rad, jak vyfotit dobrou fotku:

1. Celý předmět i zajímavý detail

Dejte si pozor, aby věc, kterou chcete prodat, byla na fotce úplně celá. Nemělo by se vám stát, že například u oblečení bude chybět kousek rukávu nebo jiné
části. Fotka pak nevypadá dobře a kupující to může odradit.

Nebojte se také vyfotit zajímavý detail, kterým ukážete unikátnost prodávané věci.

2. Foťte na sobě či na neutrálním pozadí

Pokud prodáváte oblečení je nejlepší variantou vyfotit ho na sobě nebo na někom jiném. Většina kupujících se jako první zaměřuje na zboží vyfocené právě na
postavě. Vyhnete se tak otázkám ohledně délky a šířky. Takto si každý může udělat představu, jak mu bude kousek sedět. V případě, že oblečení na sobě fotit nechcete, můžete jej pověsit na ramínko a vyfotit na něm. Ideálně pak u bílé zdi nebo na dveřích, v úvahu pak připadá i varianta rozloženého oblečení na podlaze.

Dávejte si ale pozor, aby předmět nesplýval s pozadím a ve výsledku nešel dobře vidět. Moc barev a textur také nepomáhá – na fotce se vyhněte všem rušivým elementů.

Oblečení by mělo být vždy vyžehlené a čisté.

3. Dobré světlo

Fotka by měla být také dobře osvětlená. Určitě je lepší fotit na denním světle, ať předmět nezíská jinou barvu. Ta by měla zůstat reálná a nezkreslená. Blesk proto
raději vypněte. Ani filtry vám tentokrát dobrou službu neudělají.

4. Celek i detail

Pokud fotíte kosmetiku, vyberte si jednolitý podklad, který nebude rušit samotný produkt. Bílá barva je čistá a nejjednodušší, postačí vám látkový podklad nebo třeba papírová čtvrtka.

Foťte každý produkt/kus oblečení/nábytku zvlášť a nevytvářejte kompozice. Na fotce by měl být předmět vidět zřetelně celý. Můžete přidat i další fotku s detailem produktu, kde vynikne struktura, materiál, nebo jiná odlišnost.

Foťte každý produkt/kus oblečení/nábytku zvlášť a nevytvářejte kompozice. Na fotce by měl být předmět vidět zřetelně celý.
Můžete přidat i další fotku s detailem produktu, kde vynikne struktura, materiál, nebo jiná odlišnost.

5. Nezapomínejte upozornit na nedostatky

Nezapomínejte upozornit na kaz/šmouhu/ušpinění/díru, kterou produkt má, a případně ji i nafoťte. Nestane se vám pak, že po domluvení předání si kupující váš
produkt nevezme. A vy neztratíte čas zbytečně.

                                                                                                                                                                                        

Naše redakční kousky najdete v aplikace letgo pod klíčovým slovem #zenainprodej.

Stáhněte si aplikaci Apple store, nebo Google Play.

Čtěte také:

Uložit

Reklama